Ofte stilte spørsmål til tilskudd til sysselsetting av arbeidstakere til sjøs

  • Publisert: 21.03.2016

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål tilknyttet søknadsprosessen rundt tilskudd til sysselsetting av arbeidstakere til sjøs

Hvem kan søke om tilskudd

Organisasjon med arbeidsgiveransvar kan søke om tilskudd. Daglig leder/styreleder kan gi andre rett til å gjøre dette i Altinn. Rollen som da gis heter "Samferdsel". Du kan lese mer om tildeling av roller i Altinn her

Hvordan klager jeg på et vedtak

Du kan klage på vedtaket via Altinn. Følg denne lenken

Fjernhjelp

Har du problemer med å bruke elektronisk skjema, så kan vi tilby fjernhjelp via programvaren "Teamviewer". Dette innebærer at vi kan hjelpe deg på din egen PC med de spørsmålene du har, hvis du gir oss fjerntilgang til PC-en din.

Etter avtale med saksbehandler eller servicekontoret kan du laste ned og starte fjernstyringsverktøyet i denne linken. Oppgi ID og passord til saksbehandleren.Når fjernstyringsverktøyet stenges ned på din PC, kan PC-en ikke lenger fjernstyres av oss.

Søknadsfrist og termintildeling

TerminSøknadsmånedSøknadsfrist
6 november og desember 25. januar
1 januar og februar 25. mars
2 mars og april 25. mai
3 mai og juni 25. juli
4 juli og august 25. september
5 september og oktober 25. november

Fant du det du lette etter?

NB! Ikke skriv inn personopplysninger her.

Vi svarer ikke på henvendelser. Tilbakemeldinger gitt her brukes kun til forbedring av nettsidene.

Til toppen