Grafisk profil

  • Publisert: 16.04.2012

I forbindelse med sammenslåingen av Sjøfartsdirektoratet og Skipsregistrene ble det utviklet en ny grafisk profil.

Sjøfartsdirektoratet ønsker at vår grafiske profil skal bidra til å skape positive assosiasjoner og gjenkjennelse hos samarbeidspartnere, brukere, potensielle arbeidstakere, oss ansatte i Sjøfartsdirektoratet og samfunnet ellers.

Den grafiske profilen er organisasjonens visuelle ansikt utad. Logo, fargepalett, typografi, bildebruk og øvrige visuelle elementer er med på å skape en tydelig profil i vår kommunikasjon. Ved konsekvent bruk oppnår vi et helhetlig uttrykk som er med på å styrke vår identitet som organisasjon.

Last ned den grafiske profilen (pdf)

Fant du det du lette etter?

NB! Ikke skriv inn personopplysninger her.

Vi svarer ikke på henvendelser. Tilbakemeldinger gitt her brukes kun til forbedring av nettsidene.

Til toppen